برتري پرگل اينتر مقابل ميلان با هت‌تريک ميليتو

 

      ميلان در دقيقه 12 به اولين موقعيت خود رسيد اما سانتر عالي روبينيو را زلاتان ايبراهيموويچ از موقعيتي مناسب به هدر داد.


تنها دو دقيقه بعد بود که ميلان حسرت اين فرصت را خورد، و اينتر روي اشتباه مدافعان ميلان به گل رسيد. ضربه ايستگاهي وسلي اسنايدر را والتر ساموئل با فرار از تله آفسايد زد و توپ را به ديه‌گو ميليتو داد تا او به سادگي از فاصله‌اي نزديک گل اول را بزند.





اوضاع براي ميلان اندکي بعد پيچيده‌تر شد و دانيله بونرا مصدوم شد و جاي خود را به ماتيا دشيليو داد.


سپس لوسيو گلي زد که کمک داور به درستي آن را آفسايد اعلام کرد. اما چند دقيقه بعد بود که يکي از صحنه‌هاي جنجالي ديدار رقم خورد. استبان کامبياسو با ضربه سر روي يک کرنر توپ را به نظر مي‌رسيد که از خط دروازه ميلان عبور داده و کريستين آبياتي از درون دروازه آن را برگردانده، اما کمک داور اعتقادي به گل شدن توپ نداشت.


آبياتي هم در دقيقه 35 مصدوم شد و مجبور شد جاي خود را به مارکو آمليا بدهد.


در دقيقه 43 بود که جنجال به اوج رسيد. کوين پرينس بواتنگ به صورت ميلي‌متري از تله آفسايد گريخت ولي توپ را زياد به جلو انداخت و ژوليو سزار توپ را دفع کرد و سپس با بواتنگ برخورد کرد، اما داور نقطه پنالتي را نشان داد. بازيکنان و به ويژه دروازه‌بان اينتر اعتراض بسياري به داور داشتند و در نهايت زلاتان پشت توپ ايستاد و با وجود واکنش خوب سزار، دهمين پنالتي فصل خود را هم گل کرد.


ميلاني‌ها در ثانيه 40 نيمه دوم به گلي بسيار تماشايي رسيدند. زلاتان در محوطه جريمه اينتر صاحب توپ شد و با حرکتي فوق‌العاده دو مدافع را پشت سر گذاشت و توپ را از روي دستان سزار به گل دوم تيمش و خودش تبديل کرد.


اينتر به حمله پرداخت و ابتدا شوت غافلگيرکننده اسنايدر را آمليا برگرداند. سپس در دقيقه 53 بود که ميليتو در محوطه جريمه صاحب توپ شد و اينياتسيو آباته با خطايي ناشيانه او را از پشت سرنگون کرد و داور نقطه پنالتي را نشان داد. خود ميليتو پنالتي را با اعتماد به نفس به گل تساوي تبديل کرد.


ميلان اندکي بعد فرصتي عالي يافت اما سولي مونتاري نتوانست ضربه زلاتان را به گل تبديل کند. سپس روبينيو در فرصتي ديگر توپ را به پاهاي سزار زد و ماريو يپس هم ضربه سر خود را به بيرون زد.


بازي در ده دقيقه پاياني دراماتيک شد. در دقيقه 80 بود که الساندرو نستا در محوطه جريمه توپ را با دست زد و ميليتو باز هم پشت توپ ايستاد و هت‌تريک خود را تکميل کرد.


  سپس مايکون در دقيقه 87 تير خلاص را به پيکر ميلان زد و از فاصله 28 متري با شوتي تماشايي گل چهارم را هم به ثمر رساند.


ميلان با 77 امتياز ديداري تشريفاتي را در پايان فصل با نواراي سقوط‌کرده برگزار مي‌کند و اينتر در سفر به شهر رم با لاتزيو بازي خواهد کرد، ديداري که پيروزي در آن اگر با شکست اودينزه در خانه کاتانيا و ناکامي ناپولي مقابل سيه‌نا همراه شود به معناي صعود اينتر به ليگ قهرمانان اروپا خواهد بود.




 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط meisam
آخرین مطالب